:welcome to the new journey:

by:MUHAMMAD HANIF BIN MOHD NOR

Friday, February 26, 2010

kuliah bulanan

assalamualaikum w.b.t...
saya mulakan tulisan blog saya kali ini dengan tulisan yg amat mulia dan tersengam indah di muka bumi ini iaitu BISMILLAHHIRAHMANIRRAHIM...waallahualam..

tujuan saya menulis blog kali ini adalah untuk mengingati diri hamba-NYA dan masyarakat sekalian...dengan kesempatan ini, saya ingin mengajak diri saya dan para pembaca sekalian agar sama2 kita meningkatkan ketaqwaan kepada ALLAH dengan sebenar-benar taqwa...

kali ni saya akan memberikan sedikit perkongsian jadual pengajian di masjid batu..kali ini kuliah pengajian untuk bulan 3...YA ALLAH,DEKATKAN DAN REDHAI KAMI KE RUMAH MU...AMIN..




kuliah masjid batu bulan mac 2010
(tekan gambar untuk besar)

No comments:

Post a Comment